Friday, April 20, 2007

مضطر اغيب عنكم شوية واعتبروها اجازة وضع


السلام عليكم عالجميع
في الحقيقة انا مُحرج من القراء والجماهير العريقة اللي استقبلت المدونة بتاعتي بترحاب شديد
ولكني مضطر اغيب عنكم شوية واعتبروها اجازة وضع :d
عارف انه ميصحش آخد اجازة في وقت قصير - اسبوعين .. عمري التدويني
ولكن اعذروني مش بأيدي ومش عاوز اكون دمي تقيل .. إن شاء الله هرجعلكم قريباً بأخبار حلوة

واسيبكم مع بعض من صوري المُفضلة



:$ دي صورة حرباية او حية ( مش عارف ) .. المهم انها عالرغم من لدغدتها الميمتة الا اني بحبها قوي

ودي صورة شمس منورة زي مانتو شايفين


ضوء القمر

طفلة فلسطينية .. الله يكون في عونكم

كأس العالم .. اوعدنا يارب

الوسادة الخالية 2007

انا .. بقولكم هتوحشوني
صورة مبعوتالي لسه ما سألتش صاحبتها عن معنى الصورة



الله يرحمة

خالص تحياتي : سمسم

4 comments:

ابو العربى said...

حبت صور لخبتطلى عقلى
من الواضح ان عالم سمسم هيكون الز من العالم بتعنا
فى انتظارك
دى صورة تحبها (ثعبان ) يا سمسم

Anonymous said...

الصور حلوة جدا ما عدا القفى
بس انا اعرف ستات بيحبوا القفيان والله على ما اقول شهيد
ناصر النوبى
www.guemeza.com
sycomorosycomoro.blogspot.com

go and read my blog
nasser el nubi

nadeen_rev said...

بالنسبه لصوره الحربايه انا عندى فوبيا منهم
والطفله هى القمر نفسه
وكاس العالم دا يا فى المشمش يا فى عالم سمسم بس
والراجل تعبيرا على انهمتعرفش وشهمن افاه
والاستاذ الله يرحمه

سمسم said...

اهلا بيكم يا جماعة في البلوج المتواضع بتاعي وانا سعييييييد جداً ان الآنسة الجميلة نادين شرفتني بالدخول عالبلوج وسعيد اكتر بمشاركة الاستاذ ناصر مؤسس ورئيس فريق جميزة
وسعيد بالاخ ضد الظلم وحابب اقولك اني مش بس بحب التعبان
ده انا بعشقه :)

شجعتوني ياجماعة اني ارجع للتدوين تاني
امممممممممم
عموماً هفكر :)

خالص تحياتي
سمسم